NaZaNiN jOoN
معجزه تویی اما رخ نمی دهی !

 

 

برای من هرشبِ بی تو یلداست
منی که زیر حافظِ چشمانت یادت را دانه دانه می کنم !

 

 

 

 

زندگی ام بسته به تار مویت
آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز …

 

 

 

 

 

وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد ، هیچ فاصله ای دور نیست ، هیچ زمانی زیاد نیست و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند !

 

 

 

 

 

این سکوت سنگین تو سر به سرم مى گذارد …
ادامه اش بدهى ، عاشق تر مى شوم !!!

 

 

 

 

 

وقتی که تکیه گاه کسی باشی نباید پات سُر بخوره ، نه اینکه بترسی که خودت زمین می خوری ، نه …
بترسی از اینکه کسی که به تو تکیه کرده زمین بخوره و بشکنه …

 

 

 

 

 

بی ” تــو ”
هر شب
از خوابهایـم
صدای گریه می آید ..!

 

 

 

 

 

خــــــواســتـــــــن ….
تـــــــوانــــستـــن نیــــــسـت !
هــر چــقــــــــدر فــــــراموش کــــردنِ تـــو را خــــواستــــــم ….
نـــــــتـــــوانـســتــــــــــم … !!!

 

 

 

 

 

حال من خوب است اما عالی می شوم وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی :
نه عزیز من ، تو خوب نیستی …

 

 

 

 

 

باز هم “خیال” تو مرا “برداشت” !
کجا می برد نمی دانم ؟!

 

 

 

 

یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم

 

 

 

 

 

شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک
او هواشناس است ، من عاشق !

 

 

 

 

 

خدایا!!!!!!!!!!!!!!
این بند دل آدم کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟
که گاهی با
یک اسم
یا حضور یک نفر
و یا با یک لبخند “پاره” میشود…

 

 

 

 

 

اینجا بجز دوری تو
چیزی ب من نزدیک نیست

 

 

 

 

درد را بــا چــه انـــدازه می گیــرنــــد ؟ درد دارمــــ ، از اینــجــــا تــــا تـــــو …!

 

 

 

 

 

کاشکــــــی… یک نفــــر بــــود کـــه میگـــفت بــــه مــــــن ” همـــه ی من .. از آنِ تـــو .. وقتــــی کــه دلت می گیـــــرد ” .. !

 

 

 

 

 

 

دلم تنگ شده واسه اون موقع ها که:
به فصل بهار حساسیت داشتم و بدنم قرمز میشد مخصوصا با خوردن چیپس و اون جلوم میخورد تا منم هوس کنم و بخورم و بعد اون کلی به دستهای قرمزم بخنده حالا دستام که داره تایپ میکنه قرمز نیست تو هنوزم چیپس میخوری…

 

 

 

 

 

خدایا …بهم کمک کن فراموشش کنم. سخته نتونم باهاش حرف بزنم و فقط از دورادور حرفاش رو ببینم. چرا دنیا اینطوریه. مگه چی میشد من با او دو تایی بازم حرف بزنیم. این چه احساسیه که من دارم.

 

 

 

 

 

میگن به هرچی بخندی سرت میاد!!!! خدایا من به دلتنگی کی خندیدم!!!!????

 

 

 

 

 

همه چیز با تو شروع شد
اما هیچ چیز با تو تموم نمیشه
حتی همین دلتنگی های من ..

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:,23:54به قلم: نازنین جوون ™